0620747245 [email protected]

Marketing Kennis & Nieuws

Op deze pagina vind je handleidingen, nieuws en inzichten. De artikelen zijn onderverdeel in categorieën Google Ads, SEO, LinkedIn, WordPress en Analytics. Voor vragen / samenwerkingen kun je altijd contact met mij opnemen [email protected]

ROAS berekenen

ROAS berekenen

Wat is Roas (Return On Ad Spend)?  ROAS is eenvoudig uit te leggen, naast deze uitleg laat ik zien hoe je de volledige marketingfunnel berekend met de zogenaamde ROI, wat staat voor Return Of Investment. In dit artikel leg ik uit wat ROAS betekent, wat een gezonde...

Lees meer
502 bad gateway en andere errors uitgelegd

502 bad gateway en andere errors uitgelegd

Als je met website te maken hebt en ook regelmatig werkt in de back-end van deze website, dan komen de onderstaande errors je vast bekend voor? Er zijn een aantal errors, waaronder de 502 bad gateway error die aan de kant van de hosting zitten. Maar andere errors...

Lees meer
SWOT-Analyse

SWOT-Analyse

Als je een marketing of business gerelateerde opleiding volgt of heb gevolgd, dan is de SWOT-analyse waarschijnlijk wel eens voorbij gekomen. Om je geheugen even op te frissen, SWOT is een afkorting van: S: STRENGTHS (intern) W: WEAKNESSES (intern) O: OPPORTUNITIES...

Lees meer
Eenvoudig een LinkedIn Lead Gen Campagne opzetten

Eenvoudig een LinkedIn Lead Gen Campagne opzetten

Met een gebruikersbestand van meer dan 500 miljoen is LinkedIn een van de grootste professionele netwerken waar professionals in contact kunnen komen met elkaar, kennis kunnen delen, vacatures kunnen vinden en talent kunnen werven. Niet alleen dat, met 61 miljoen...

Lees meer
labels toevoegen in Google Merchant Center

labels toevoegen in Google Merchant Center

Nu ik het belang van categorie- en productlabels in Google Shopping hebben besproken in dit artikel "Google Shopping inrichten", is het tijd om te kijken hoe je deze labels praktisch kunt toepassen in je Google Merchant Center-account. Hier zijn de stappen om labels...

Lees meer
Google shopping inrichten

Google shopping inrichten

Google Shopping inrichten is belangrijk om goed te kunnen sturen met budget en ROAS. Categorie- en productlabels spelen een cruciale rol in het optimaliseren en organiseren van advertentiecampagnes in Google Shopping. Deze labels stellen adverteerders in staat hun...

Lees meer
LinkedIn ads: hoe zet je deze succesvol in?

LinkedIn ads: hoe zet je deze succesvol in?

Als 's werelds grootste professionele netwerk is LinkedIn de plek waar professionals en bedrijven samenkomen om verbinding te maken, te leren en te groeien. Voor marketeers is LinkedIn een goudmijn om beslissers en leiders in de branche te bereiken. Maar net als elk...

Lees meer
WordPress installeren met deze handleiding

WordPress installeren met deze handleiding

Wat is WordPress De vraag “wat is WordPress?” wordt door iemand in de online industrie niet meer gesteld. Dit komt omdat WordPress wereldwijd het meest gebuikte CMS (content management systeem) is. Maar voor mensen die niet eerder in aanraking zijn geweest met het...

Lees meer
In 5 stappen je WordPress Site online zetten

In 5 stappen je WordPress Site online zetten

WordPress is een open source CMS (content management system) waarmee je in een handomdraai je eigen artikelen en foto's op je website kunt plaatsen. Het is een krachtig platform, en met de hulp van honderden, al dan niet duizenden gebruikers die plugins en thema's...

Lees meer
Google Maps in je WordPress site plaatsen

Google Maps in je WordPress site plaatsen

Google Maps in je WordPress website weergeven Google maps is in mijn ogen een mooie aanvulling op je WordPress website. Als je een winkel, een kantoor of restaurant hebt, dan kan het voor klanten en gasten erg makkelijk zijn om via Google maps naar jouw locatie te...

Lees meer
contact stijn van veelen digital marketing specialist (1100 x 175 px)
stijnvanveelen

Aan de slag met SEO / Content

Je ontvang direct een email met een link naar mijn agenda om een afspraak te maken.
Check voor de zekerheid ook je SPAM folder.

Gelukt! Ga nu naar je inbox

stijnvanveelen

Aan de slag met E-mail automations

Je ontvang direct een email met een link naar mijn agenda om een afspraak te maken.
Check voor de zekerheid ook je SPAM folder.

Gelukt! Ga nu naar je inbox

stijnvanveelen

Aan de slag met SEA (ads)

Je ontvang direct een email met een link naar mijn agenda om een afspraak te maken.
Check voor de zekerheid ook je SPAM folder.

Gelukt! Ga nu naar je inbox

stijnvanveelen

Aan de slag met Social ads

Je ontvang direct een email met een link naar mijn agenda om een afspraak te maken.
Check voor de zekerheid ook je SPAM folder.

Gelukt! Ga nu naar je inbox

stijnvanveelen

Aan de slag met SaaS Marketing

Je ontvang direct een email met een link naar mijn agenda om een afspraak te maken.
Check voor de zekerheid ook je SPAM folder.

Gelukt! Ga nu naar je inbox