Social Media Advertising Specialist
Zet je momenteel LinkedIn, Facebook/Instagram of X ads in? Dan is mijn eerste vraag: wat is het doel van je advertenties? Als het genereren van meer leads of verkopen je voornaamste doel is, dan is het bedenken en opzetten van een funnel om tot dit resultaat te komen cruciaal.
Social media adverteren kan de zichtbaarheid en naamsbekendheid van jouw bedrijf vergroten, wat uiteindelijk leidt tot meer betrokkenheid bij je doelgroep en meer leads en verkopen.
Mijn aanpak:
- Data collectie: Begrijpen waar de data vandaan komt en hoe deze geïnterpreteerd moet worden
- Conversie punten: Identificeren van de belangrijkste conversiemomenten
- Funnel analyse: Opzetten van een effectieve funnel voor maximale conversie
- Doelgroep analyse: Begrijpen wie jouw doelgroep is en hoe je deze het beste kunt bereiken
- Ads analyse: Diepgaande analyse van jouw huidige advertenties en hun prestaties binnen social media adverteren.
Waarom kies je voor mij?
Strategie Eerst
B2C en B2B Adverteren
Gerichte Targeting
Pixel Implementatie
Funnel opzetten
Ervaring in B2B en B2C marketing
Zoek jij een ervaren online specialist die veel ervaring heeft in de b2b of b2c markt? Zoek dan niet verder. Omdat ik inmiddels meer dan 15 jaar actief ben in digitale marketing, kan ik je helpen met SEO, SEA, Social ads, GA4 en e-mail automations.
Prettig samenwerken
Heb je niet de juiste kennis in huis of simpelweg een gebrek aan handjes? In beide gevallen kan ik je helpen. Voordat we aan de slag gaan maken we natuurlijk heldere afspraken om prettig samen te werken.
Beschikbaarheid
Jij wilt een online marketeer die voldoende aandacht heeft voor jouw bedrijf, logisch! Daarom werk ik voor een beperkt aantal opdrachtgevers tegelijkertijd. Hierdoor versplintert mijn aandacht niet. Concreet betekent dit dat ik maximaal 4 klanten tegelijkertijd bedien.
Een greep uit mijn klantportfolio
Kennismaken?
Contact:
Click op één van de onderwerpen en maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Heb je meerdere online uitdagingen? Vul deze dan in tijdens het inplannen van een afspraak.