SaaS Marketing Specialist
SAAS Marketing is een vak apart. Dit komt doordat een prospect zich anders gedraagt dan een consument. Iemand die software zoekt voor een boekhoudsysteem, onboarding, performance management, MTO, een WMS etc. doet vaak gedegen onderzoek en beslist meestal niet binnen een week.
Mijn aanpak is hier direct op afgestemd. Binnen deze aanpak hou ik rekening met zowel kwantitatieve en kwalitatieve aspecten van leadgeneratie.
Succesvolle SaaS-marketingstrategie
Dankzij mijn ervaring als lead marketeer bij Dialog, weet ik dat een succesvolle SaaS-marketingstrategie draait om het begrijpen en toepassen van de juiste tactieken op het juiste moment. Het gaat om het nauwkeurig afstemmen van de boodschap, het aanbieden van waardevolle inzichten (downloads) en het leveren van een service die klanten niet alleen nodig hebben, maar waar ze ook op kunnen vertrouwen.
Kennismaken
Als je op zoek bent naar iemand die met een frisse blik en bewezen tactieken jullie SaaS-marketing naar een hoger niveau kan tillen, laten we dan de mogelijkheden bespreken. Neem contact op voor een kennismakingsgesprek door het formulier in te vullen, direct mailen mag natuurlijk ook. Stuur dan een mail naar [email protected]
Ervaring in B2B en B2C marketing
Zoek jij een ervaren online specialist die veel ervaring heeft in de b2b of b2c markt? Zoek dan niet verder. Omdat ik inmiddels meer dan 15 jaar actief ben in digitale marketing, kan ik je helpen met SEO, SEA, Social ads, GA4 en e-mail automations.
Prettig samenwerken
Heb je niet de juiste kennis in huis of simpelweg een gebrek aan handjes? In beide gevallen kan ik je helpen. Voordat we aan de slag gaan maken we natuurlijk heldere afspraken om prettig samen te werken.
Beschikbaarheid
Jij wilt een online marketeer die voldoende aandacht heeft voor jouw bedrijf, logisch! Daarom werk ik voor een beperkt aantal opdrachtgevers tegelijkertijd. Hierdoor versplintert mijn aandacht niet. Concreet betekent dit dat ik maximaal 4 klanten tegelijkertijd bedien.